Torsdag!

Kommentera

Idag gick vi alla upp nĂ€r Christoffers klocka ringde 😮 han ska alltid snooza plus att han stĂ€llt min klocka ocksĂ„ sĂ„ sjĂ€lvklart vakna barnen.. SĂ„ 7.15 gick vi upp idag.
Gör helst inte det dÄ jag tycker om nÀr allt gÄr i ett pÄ morgonen. Man blir ju mer stressad nÀr man har mer tid pÄ sig. Kom hemmifrÄn 8.59 idag och annars brukar vi gÄ 8.50 nÀr vi gÄr upp kl 8.
Jaja lĂ€mnade E, jag och Leo tog en promenad ner till lagret. Körde ett mammabarn trĂ€ningspass. Det var jobbigt och bra. Blir vad man gör det till 😄
Gick förbi och bokade tatueringstid 2 nov. Nu ska Leos datum in under Eltons.
Vi gick förbi maxi och köpte frukostbröd pÄ vÀgen hem ocksÄ.
Var hemma typ 12.30 duschade och Ă„t.
Sen var det dags att hÀmta Elton. Vi gick hem till mamma efterÄt spenderade eftermiddagen dÀr i vÀrmen. Hade inte behövt duscha hemma för var helt svettig nÀr vi kom dit haha.
Gick hem nÀrmare halv 5. Fixade lasagne till kvÀllsmaten. Kollade barnprogram la Leo. Duscha Elton och lade honom med.
Sen har vi kollat pÄ outsiders eller vad de heter.
Nu ska jag sova, Àntligen! Men Àr livrÀdd för största husspindeln satt i gardinen i vardagsrummet. Christoffer dödade den som tur var. Men den var sÄ Àckligt stor. TÀnk on han inte varit hemma dÄ hade jag stÄtt i soffan tills nÄgon tagit den. Eller sprungit ut med barnen om jag sett den tidigare. Men dÄ kanske den hade varit borta nÀr vi gÄtt in. Nej fy fan. Inbillar mig att det Àr sÄna i sÀngen nu. Usch!

Leo Äla lite igÄr och idag har han satt sig upp i babysittern.