Tis-ons

Kommentera

Igår var de dax för föris.
Jag och Leo drog till öf. Han blev så trött men han somnade aldrig där.
Såfort jag satt honom i bilen så slocknade han. Åkte till maxi och handlade i lugn och ro. Han vaknade när jag stannade bilen på gården. Käka lunch och så hämtade vi Elton kl 14. Vi gick till lekparken en liten stund. Kl 15 hade han tid för andra dosen av tbe sprutan. Det gick bra han höjde mest rösten och sa neeeeeeeej. Det gick över fort och han fick ett klistermärke.
Väl hemma var jag dödstrött jag somnade till och från i soffan medan barnen lekte. Låg säkert där i en timme. Lagade kvällsmat och åkte på ett killerpass vid 19. Sprang av mig 4 km efteråt på bandet också.

Idag var det föris igen. Vi tog bilen idag då det spöregnade. Skjutsade c till jobbet. Åkte hem så Leo fick käka. Åkte hem till mamma. Jag gick ut och sprang 7.10 km. Duschade där medan Leo sov.
Åkte hem, käkade lunch hängde en tvätt och satte på en ny. Gick lite tidigare hemmifrån på en promenad så Leo somnade i vagnen. Plockade upp Elton vid 14. Vi gick in så lekte och så pussades vi imellanåt i lekrummet 1,5 timme. Jag låg på golvet.
Tog med mig båda och handlade lite nödvändigheter.
Kom hem lagade kvällsmat, käka busa. La barnen och så hamnade vi i soffan.