Onsdag!

Kommentera

Idag lämnade C Elton på föris.
Jag och Leo hade fått tid på barnmottagningen vid 10.15 så vi knallade dit. Eller jag sprang för var som vanligt ute i sista minuten.
En vanlig virusinfektion är vad han fått denna gången. Men idag har det iallafall inte varit någon feber som tur är.
Han har nog tagit igen förlorad sömn med för han sov 3 timmar mellan 10.45-13.45 när vi skulle hämta Elton vaknade han.
Jag själv passade på att ta en liten längre promenad hem från lasarettet när han sov. 8 km. Sen somnade han vid 16 igen ca 45 min. Och sen ville han inte sova mer. Inte ikväll heller. Haha har försökt lägga han nu i typ 40 min och äntligen somnade han. Christoffer försökte lägga han som vanligt ca 19.20 men nej det gick inte så när jag kom hem från träningen satt en glad skrattande bebis i soffan 😍
Nu ska jag äntligen få duscha

Just de, idag bytte vi till sittdelen på vagnen. Det blev en helt annan bebis som fick massor att se på mer än trädtoppar 😬
Och till kvällsmat blev det kycklinggulasch med persiljekräm 👌🏼