Onsdag!

Kommentera

Idag vaknade jag och Elton ca 8.30. Vi gick ner medan Leo sov och Christoffer låg och drog sig.
Vi käkade frukost vid 9. Sen kom dom andra två ner. C drog till jobbet. Vi gjorde oss i ordning. 11 var vi på bvc.
Var hemma vid 12 igen. Lagade en lätt lunch som vi åt. La Elton för att vila. Leo verkade med trött så han sov han med. Elton kom i säng så sent så han sov till 14.30 ( brukar vanligtvis inte tillåta att han sover längre än 14 för de brukar bli så problem när han ska sova vid natten annars, men det gick bra idag som tur var)
Käkade mellis när han vaknat. Hade tänkt åka och fixa massa grejer men så ringde mamma. Dom ville komma å hälsa på. Så dom kom och tog barnen till lekparken någon timme. Så passade på att städa lite. Hann iallafall dammsuga nedervåningen och skura golvet.
När dom kom tillbaka var klockan redan 17 så började med maten.
Idag blev det rödspätta med potatismos 👌🏼
C kom hel från jobbet och sedan åkte jag iväg på ett Boxpass.
Duschade och käka något lätt när jag kom hem. Träningen är ju så sent 19.40-20.40 men vad gör man inte när man älskar det 😄 tiden har gått och nu ska jag sova.
Imorgon blir det föris för Elton igen.
Godnatt!

Klippte av mig håret igår med 💁🏼