Helgen

Kommentera

Dagarna springer iväg.
I fredags lunchade jag med Jessica på stan. Sen lunch vid ca 13.30. Innan det så hade jag åkt ner tidigare för att barnen skulle somna och jag hoppades på att få äta i lugn och ro. Elton vaknade Lagomt till när jag mötte upp Jessica och Leo vaknade när vi precis käkat klart. Så de blev inte så stort kaos iaf ✌🏼️
Vi hämtade pappa på tågstationen vid 15.45.
I lördags fyllde Christoffer 28 år 🎈
Kl 10 var det knatteskutt dax för Elton.det var mycket bättre denna gången än innan så det var bra.
Hemma blev de lunch och så lyckades barnen sova samtidigt, pappa och jag somnade i soffa. Men det var skönt!
Sedan gjorde vi oss i ordning och så lagade jag tacos i 2 timmar(!)
Vi hade bjudning eftersom c fyllde år. Så vi bestämde att eftersom han spelade match till 16 så blev det dumt med fika så det fick bli mat istället. Har kommit fram till att aldrig bjuda på tacos till så många igen. Så jobbigt att hacka alla grönsaker, usch och fy. Folket drog här ifrån ca 20.30 Elton fick varva ner lite sedan blev det sängen. Och aldrig får man sovmorgon fast han är uppe längre 😅
Söndags gjorde vi inte så mycket. Pappa åkte vem vid 13. Handlade efter vi lämnat honom. Sedan var vi ute. C klippte gräset. Sen var det äntligen dax för träning. Spinning och core. Mamma och Bjarne kom hit vid 20 så drog c och jag iväg på bio. The magnificent seven, väldigt bra se den!