Torsdag!

Kommentera

Lämnade Elton vid 9 idag. Sen åkte vi hem till mamma och bytte bil. Våran är den ända som har dragkrok och dom skulle åka och slänga massa skräp från syrrans lägenhet.
Leo och jag drog till lagret. Mammabarn träningen var inställd så jag brände av ett effektivt benpass istället. Leo var glad och nöjd av att sitta och titta och tugga på sina grejer. Sen fick han såklart sitta i mitt knä i vissa maskiner😁
Hem för att duscha å käka lunch. La Leo i vagnen, tog ett varv på gatan så sov han sen. Han. Kolla ett avsnitt vampire diaries innan Elton skulle hämtas. Elton gick hem i sin takt och så var vi ute och rita på cykelvägen en stund innan vi gick in och käka mellis. Klockan gick fort och kag lagade kvällsmat. Vi hämtade c när han slutade 17.45 och hämtade ut två paket. La barnen när vi kom hem. Vi käka lite ost och kex framför lights out.
Ska äntligen sova! Imorgon jobbar jag mitt första arbetspass sedan i februari ✌🏼️