Elton!

Kommentera

Idag brast mitt hjärta när jag lämnade Elton. Han stod vid staketet när jag lämnat hans filt och sa att han ville med mig hem igen så sa jag såklart att vi ses sen efter vilan som jag brukar och då börja han gråta och sa hem mamma hem. Så gick jag bara och såfort jag vände mig om börja jag böla också. Usch förstår vad jobbigt det måste vara för de föräldrar som har såhär ofta 😱 jag hoppas det inte händer på ett tag igen. Men dom sa att han varit lite ledsen på förmiddagen så han och en fröken hade gått in lite tidigare. Jaja han är för övrigt ganska ledsen just nu känns det som. Han är jätte mammig och ska kramas hela tiden och så säger han alltid "älskling" det är jättemysigt men ibland får jag inte ens hålla i Leo. Sitter leo i mitt knä så ska Elton 9 av 10 gånger också sitta där.
Han är ofta ledsen, känns som man inte räcker till ibland. De är alltid jag som ska blåsa när han gör sig illa, han vill alltid ha med mig ner på morgonen, när jag lagar mat kommer han alltid och ska ta min hand och säger kom mamma så vill han att jag ska göra något annat om han inte ska hjälpa mig i köket. Säger jag att jag inte kan det just nu så blir han så ledsen.
Känner att jag måste åka iväg och göra något med bara honom snart. Min fina älskade prins ❣️