Onsdag!

Kommentera

Vad har hänt sedan sist.
Jobbade i måndags. Man hinner inte så mycket mer då. Slutar trots allt 16 så hinner iallafall ingenting typ. Laga mat och sen blev de träning och busa med barnen en snabbis.
Igår blev det babycafet och handling. Hämta Elton, var var ute någon timme innan vi gick in käka mellis busa med barnen. Laga kvällsmat och äta. Göra iordning kidsen för natten. Tränat. Typ det 😄
Idag fick jag sova till 9 med Leo. C gick upp med Elton när han vakna vid 8.
C drog till jobbet. Vi andra Käka sen frukost. Tog en promenad Till stoffes jobb för att lämna hans telefon som han glömde hemma. Elton fick gå dit tog en jävla tid då han helatiden säger att jag går åt fel håll 😂
Hans del på vagnen låg i bilen på stoffes jobb så han fick faktiskt åka vagnen hem. 2 timmar var vi ute i det iskalla vädret som annars knappt tagit 1 timme fram och tillbaka om Elton suttit på ståbrädan. Haha
Jaja käka lunch hemma Elton fick sova idag då han verkade så trött. (Han sover inte så mycket hemma längre)
Busa med Leo och det blev sovdags för honom strax innan jag gick upp och väkte på Elton. Myste med han en stund sedan lagade jag två maträtter. Morgondagens mat och dagens. Vi käka strax efter 17.
Plockade undan. Frida kom och hade barnen medan jag åkte och tränade.
C hjälper till i hennes lägenhet så hon får ställa upp på lite barnvakt ibland 😄
Duschat och käkat gröt fixat med lite kort som jag fört över från kameran till hårddisken. Det är dags att framkalla nu. Hade 1000 bilder på kameran (och den använder jag mindre än Mobilen) sedan Leo föddes. Måste rensa telefonen med snart tyckte det stod över 4000 bilder på den 😂 nu ska jag sova 😴