Helgen!

Kommentera

Jobbade fredagen som sagt, de gick bra! Kändes som jag inte gjort något annat efter några kunder. Jobbar på torsdag igen.
I lördags var de knatteskutt. C var iväg på veterantunering och fest efter de så jag var själv med pojkarna från när han åkte. Vi gjorde inte så mycket. Elton fick smaka popcorn för första gången och de gillade han 😄
Jag kollade film när barnen somnat.
Vi vakna strax innan 9 idag. C kom ner med Leo vid 9.30.
C har typ sovit överallt idag (han får skylla sig själv när han kommer hem typ 04.30 😅) vi var hos Bjarne en sväng och jag har tränat. Då var killarna hos Rolf. När barnen somnat kollade vi på nya x-men. Så himla bra men som vanligt sitter min kära Christoffer och sover efter en halvtimme. Så är det alltid. Det är så himla kul att kolla en film tillsammans med han 😫
Jaja nu ska jag sova. Imorgon ska vi träffa madde och Mason 😀