Veckovägning

En kommentar

Hade såklart rätt att jag skulle gå upp medan vi var i Danmark. 1 kilo så det var skönt att det inte blev mer av allt det goda 😅
Men har iallafall vägt mig och nu är det 4,6 kilo kvar till startvikten. Så innan vi åkte var det 4,7 sen pulsade jag ett kilo och sedan i söndags har det alltså försvunnit 1,1 kilo 👌🏼

Fortfarande är jag bred i midjan för får upp mina byxor men det är svårt att knäppa dom i midjan, det går men det blir jävligt tight och det hänger över massa överskott 😅 så där sitter mitt största problem nu med kärlekshandtagen. Vet inte om jag ska köpa massa nya trosor eller inte för det är där dom sitter åt och det gör att jag ser ut som en "michelingubbe". Men det känns ändå onödigt eftersom det kanske inte är så när dom sista kilona försvunnit. Eller blir man bredare för varje graviditet ? Kanske måste gå upp en storlek hädan efter 😅

 
1 Mamma:

skriven

Du är jätte fin❤️