dagen!

Kommentera
Vet inte riktigt vad det var Elton hade eller om det var en mindre form av magsjuka. Han spydde 3 gånger på förmiddagen sen har han inte spytt något mer. Skönt det iallafall! 
Så idag har vi inte gjort mycket. 
Vi gick upp vid 7.30. Elton lekte lite på golvet medan jag packade i en flyttkartong och satte på en tvättmaskin. Vid 8.30 fick han grät och de var ju då spykalaset började. Vid 11 drygt kom mamma och bjarne hot och lämnade socker så jag gjorde vätskeersättning. Men hur lätt var det att få i han då när han vägrade dricka både i flaska och sked. Haha 😂
Sen la jag Elton igen(!) Han blev ju väkt förut eftersom han spydde. Pratade lite med madde i telefon och packade en kartong till. Hängde tvätt och satte på hans nerspydda sängkläder.
Elton vaknade och vi lekte en stund och så fick han lite fruktpuré och vatten. Inget som kom upp. Tiden gick och vid 14.30 la vi oss i sängen så slocknade vi båda två till 16. Väldigt skönt! Då fick han mat och gav han en hel burk nu och inget kom upp då Heller 👌 
Vi lekte lite och sen hängde jag tvätten. Och vid 18 fick Elton bada. Syrran och cc kom hit och tog hand om Elton en stund runt 18.30. Så då passade jag på att gå ut på en löprunda som inte gick snabbt eftersom jag inte hade ätit något sedan frukost och då fick jag en jävla håll. Men 8.08 km på 50 min fick duga bra. Ville ju mest bara komma ut eftersom de kröp i kroppen efter att ha varit inomhus hela dagen. Gav Elton välling och så slockna han. Jag hoppa in i duschen och så käka jag turkisk yoghurt med honung och jordgubbar och nu sitter jag i soffan och borde packa ner det sista för imorgon ska allt bort 😥

Är så trött också så vill bara sova 😴😴