sängen!

En kommentar
Idag åkte vi för att köpa sängen vi tittade på här om dagen. Vi hade en sådan tur att den fanns på lager! Så nu har vi en ny säng. 
Och Christoffer tror att vi ska ta upp den i morgon att allt fortfarande står på altanen. Men jag är ju jag och kan inte vänta. Så bar upp alla delar själv till övervåningen och monterade ihop de när eöton somnat. Så nu ligger jag i sängen och njuter för kommer sova skönt inatt det känner jag de! 
Dock måste vi köpa lakan i imorgon.
Kom ju på mitt i allt att satan vi har inga lakan som passar (förra sängen var bara 140 cm) 
Så fick bädda med 2 lite smart sådär sålänge. 
Mysigt blev det iallafall och nu blev sovrummet pyttelitet nästan ingen plats kvar 😂
den tog upp halva rummet. 
 
1 Louise :

skriven

Åh vad snyggt! Haha sådär är jag med, ska monteras direkt haha 😂 bryter hellre en arm än och vänta på att få hjälp haha så ivrig 😂😂

Svar: Haha så är jag med ! 😃😃😃
äve