Monday

Kommentera

Helgen var bra till i lördags natt, som jag bara vill glömma.. Man lär sig av sina misstag och jag hade nog änglavakt som mamma sa.. Tydligen är det bättre att få en bula stor som en halv tennisboll än ingen bula alls... Så jag ska väl vara glad.. Tack vare att jag var väldigt onykter gjorde det väl inte så fruktansvärt ont, eftersom jag typ var ledlös (okej inte riktigt, men väldigt nära) men inget var bra iallafall! Och jag ska nog tänka över en extra gång nästa gång. Fast det kommer inte bli en nästa gång med detta det kunde ju faktiskt gått så illa till att jag fått en hjärnskada eller i själva verket dött! Så åk aldrig kross med någon som druckit alkohol eller sätt dig aldrig framför något ratt när du är alkoholpåverkad. Man kanske var tvungen att göra ett misstag innan man faktiskt förstår sitt värde på livet. Har jag kanske fått en andra chans? Jag ska iallafall ta tillvara på detta!! Och det är faktiskt sant att man lär sig av sina misstag, alla kanske inte förstår det men har man varit där så vet man! Tänk bara omgivningen om jag hade blivit cp eller om jag dött... Vad mycket ansvar dom skulle få! Så jag är glad att jag bara fick en stor bula, ett djupt Jack i handen och skrapsår på hela vänster benet! Så jag ber åter igen om ursäkt!