snart så snart

2 kommentarer
nu är det inte många timmar kvar tills vi åker.
längtar så jag tror jag dör.
dock känns det som om jag har med mig tooooo much i resväskan.
man får ju bara ha med sig 20 kg och 5 kg i handbagage...
men jag har passat på att packa ner massor i älsklings väska också :)
börjar blir lite trött nu också och det är bara bra för ska försöka gå och lägga mig iallafall minst 2 timmar innan vi åker.
har så svårt att sova på bussar förstår ni.
och på flyget kommer jag nog vara alldeles för extas för att kunna sova.
vi kommer vara på hotellet lagom till lunch imorgon så vi beställde ingen mat på flyget.
för vi kan ju lika gärna äta när vi kommer fram och så äter vi frukost på arlanda imorgonbitti innan vi åker :)
kanske slänger in ett inlägg innan vi hoppar på bussen inatt.
och jag ska försöka att uppdatera där nere någon gång iallafall,
så ni får veta om jag lever :) haha
nej nu börjar jag bli hungrig så ska göra lax till middag..
herregud så fint man kan måla, HAHAHAHA!
fast har aldrig påstått att jag varit specielt konstnärlig av mig..
när jag målade den här för bra jäkla länge sedan tyckte jag att jag målade fint.
men förstår inte vad jag tänkte.
men skulle gärna vilja lära mig :)
det är faktiskt ganska avslappnande att måla och skriva fina verser...
 
1 Hannah:

skriven

Hur mår du? :)

2 Lisa - Smilinggirls!ッ:

skriven

Fin bild!