seg söndag

2 kommentarer
var riktigt dålig på att uppdatera något överhuvudtaget igår.. skäms!
Men igår efter att älskling åkte iväg till jobbet så sov jag 40 minuter extra.
sen var det dags att göra sig i ordning för skulle som sagt ner på stan och äta med syster och bror.
vi drog en varsin club toast på som hemma.
Dom hade nämligen aldrig ätit det så det var självklart att dom var tvungna att testa för det är ju sååååååååååååå gott..
Frida och jag for till älskling på jobbet där jag sminkade henne till kvällen för hon skulle iväg på halloweenfest.
Det skulle även vi till kvällen..
Ska lägga in bild på hur jag såg ut sen. så fort jag bytt till min dator! :)
 
1 Jenny Halvardsson:

skriven

Hej! Har haft blogguppehåll men nu är jag tillbaka på RIKTIGT igen!

Hur är läget?! (:

2 Anonym:

skriven

var med i min "veckans blogg"-tävling! :)



http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/october/v-som-i-veckans-blogg-2.html#comment