söndag

3 kommentarer
Förlåt för sämsta uppdateringen ever, men jag har faktiskt haft annat för mig än att sitta framför datorn.
i fredags solade jag med jessica sen åkte vi och hyrde film och köpte lite gott med liridon. Vi åkte även förbi hos simon för att lämna alkohol till älskling som jag inte skulle ha gjort. med tanke på hur han var på natten sen ;)
så de vet jag till nästa gång nu. höhö!

i lördags var det jävligt svårt att få upp älskling klockan 8a, men jag lyckades ganska bra. vi tog en dusch så han skulle vakna till...
Sen vid halv 10 kom jessica och liridon då dom plockade upp oss för vi skulle åka mot örebro.
Dom släppte av jessica och mig vid marieberg och dom åkte vidare till vinåker.

tror vi var i marieberg precis när dom öppnat så det var lungt och skönt, inte alls mycket folk. Vid lunsch tid vart det däremot himla mycket folk och trångt.
men jag hitta allt lite fina grejer, bla nya skor som bara behövdes :D no high heels utan tygskor.
himla bra dag må jag säga.

idag var det match som stod på schemat och jag kan ju sammanfatta matchen med att det blev en pinsam förlust..

 
1 Sabina:

skriven

tack :)

haft en bra helg?

2 rebecca:

skriven

Marieberg är ett rätt mysigt köpcentrum :)

3 bitte:

skriven

Hej skulle du vilja vara söt och rösta på min bikini i Nellys bikinitävling. Skulle bli jätteglad om du ville lägga en röst



http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=xrUPw7OXpi1Ztl35pVHhfyPi#bikiniGallery