veckovägning!

En kommentar
Än så länge går det nedåt. Trots att jag äter massa skit på helgerna. Är iallafall duktig på vardagarna! 
I oktober är det dax för en detox rensning med. Gjorde ju alltid det varje årstid innan jag blev gravid och en rensning av alla slaggprodukter kan behövas efter den här graviditeten. 
Brukar köra 5-7 dagar och det är väldigt jobbigt i psyket tycker jag men man känner sig så fräsch och pigg efteråt! 
Dock är det så mycket nu i oktober kalas osv.
Men jag får helt enkelt tacka nej till fika och sånt under den veckan! 
Vägde mig iallafall nyss och vågen visar -0,5.
Så nu är det 7 kg kvar till mina startkilon jag hade när jag blev gravid. 
Dock skulle jag behöva gå ner ytterligare 3 kg för att hamna på vikten som Jag trivs bäst i. Men det tar vi då. Mitt mål är att gravidkilona ska bort först! :) 

Känns som magen aldrig försvinner. Kommer den ens bli som förut?! 
Den är mjuk som en jävla deg...



 
1 Anonym:

skriven

Hur ser din detox ut? Jag har läst om många men inte hittat någon som passar :) kram

Svar: Jag dricker ett slags te varje morgon. ca 500 ml. sen får jag bara äta frukt, grönsaker, rotfrukter , nötter , örtkryddor, en liten mängd quinoa el matvete/mathavre varje dag. För mig brukar de mest bli soppor och smoothies och några frukter och lite naturella nötter om dagarna. mycket vatten dricker jag också. mår alltid så bra efteråt även om veckan är riktigt tuff :)
äve