Tisdag

Kommentera

Det är inte konstigt att jag har ont i benen. Kollade precis och jag har gått nästan precis 14 km idag. Blev bara så när man ska fånga Pokémon 😅
Har iallafall varit ute till största delen av dagen idag. Så varmt och skönt idag med. Äntligen en sommardag..
Efter frukost tryckte jag äntligen Leos fötter. Elton ville med så vi kladdade med det så det var färg överallt 😄
På förmiddagen var vi i lekparken. Gick hem och åt vid 11.30.
Sen blev det promenaden. Var hemma vid 15.30 igen. Vi gick förbi Konsum på hemvägen, jag hämtade paket och Elton fick en glass nu när de var så varmt och jag köpte något att dricka.
Hängde tvätt när vi kom hem. Plockade lite och så lagade jag mat. Lasagne 👌🏼
Blev en kort runda med vagnen medan c la E. Men Leo vaknade direkt när vi kom hem så han sov väl 10-15 min.
Glodde lite på allsång på Skansen. Ända som var på tv. La Leo vid 22. Har duschat och fixat. Nu ska jag med sova 😴