Lördag!

Kommentera

Vet inte vad som hände men Leo åt en hel portion gröt imorse. Blev så glad! Nu håller jag tummarna att han fortsätter...
Christoffer var iväg med Elton på knatteskutt idag. Jag tänkte mysa med Leo men han blev trött och sov så jag hängde framför ett program på tvn. Duschade och käkade lunch. Elton hade käkat hos farfar så han fick duscha och sen fick han vila idag han verkade så trött.
Då myste jag med Leo en stund men sen blev han trött och ville sova han med. 😅
Fixa mellis när Elton vakna sen drog jag till salongen och fixa till Sabina blev inte helt nöjd med hennes färg igår så ville fixa det sista, blev toppen! Åkte hemmåt och så blev det matlagning. Vi käka och la barnen. Kollade på filmen don't breath. Bra film. Hade hållt mig från det där godiset i 3 veckor!! Var inte ens sugen men så blev det så spännande på filmen så fick någon kick och satt och käkade en halvtimme. Sen fick jag ångest och fråga Stoffe om man bara inte kunde spy upp allt Hahaha (skämta såklart) fick inte gå ut och springa för han heller. Påbörjade ett tabatapass 22.30 och höll igång i 40-;5 min drygt. Svettigt blev det men de var skönt. Ångesten försvann. Så jävla onödigt att jag åt det där skiten, ångrar mig så. Mitt sug efter godis hade ju nästan försvunnit helt. Nu är det ju som att börja om från början igen 😠 har bara mig själv att skylla.
Godnatt!!