Tisdag!

Kommentera
Det var så skönt att få sova med bara Elton inatt. Höll om han hela tiden från när han kom in till mig. 
Tog en pw för att lämna honom på föris utan bebis. 
8,62 km 👌🏼
Leo och Stoffe sov till 10.30 så när jag kom hem klippte jag gräset och trimmade lite. 
Klockan gick fort. 
Käkade lunch och kl 13 var de sjukgymnasten. 
Hämtade sedan Elton, vi åkte hemmåt. 
Jag klippte klart det sista på framsidan.
Elton ville tvätta sin Bobby.  
Sen åkte vi hem till Rolf och Linda en stund. 
Elton blev kvar där när vi åkte hem. 
Jag lagade mat och käka. 
Lax med fetakräm 👌🏼
Elton kom hem vi läste några böcker innan han skulle sova. 
Kollade på något skit på tvn tills Stoffe kom hem från sitt personalmöte. 
Gick ut och sprang. 
Duscha och åt något litet. 
Nu ska jag sova och drömma om gymmet imorgon 🙊