Veckovägning!

Kommentera

Såg att jag inte la upp något förra veckan visst. Tog iallafall bilder då. Och det har jag inte gjort idag. Tog en snabb nu när jag ligger ner och då ser magen så platt ut haha. Jaja.
Det blev inte heller som efter förra graviditeten att alla kilon försvunnit efter 3 månader eftersom Leo är det idag.
Men jag vägde mig och det är 3,3 kilo kvar till startvikten. Det är så lite men ändå vill de inte försvinna.
Men nu ska jag skylla lite på att det blivit lite för mycket av det goda de senaste veckorna. Så jag får väl skylla mig själv.
Har köpt hem ett paket teatox kag tänkte testa.
Ska tydligen ta bort sötsug, svullen mage, man ska bli pigg och lite annat. Började idag så får vi se. Det som är bra är att man får äta som vanligt så slipper man hålla en hård diet👌🏼 perfekt! Men ska försöka undvika godis och sånt de här dagarna iaf 😄

Just de var ute och sprang 6,5 km nu ikväll också. Det är skönt att springa på kvällarna när de inte är så varmt längre 😄