Dåligt samvete

2 kommentarer
Har så fruktansvärt dåligt samvete när det kommer till Elton. 
Det känns som om jag sviker honom. 
Han som fick all uppmärksamhet förut och nu sitter jag bara och ammar, byter blöja och tröstar och tar hand om Leo känns de som. 
Vill ha mer tid med Elton men känns inte som jag hinner.  
Vet inte om det är vanligt att känna såhär!?
Säger att jag älskar honom flera gånger per dag och jag hoppas han förstår det. 
Elton är mammaspojke och jag vill inte att det ska försvinna 😢






 
1 Johanna :

skriven

Jag tror det är jätte vanligt att känna så. Gör honom delaktig i det mesta du och Leo gör så tror jag verkligen inte han kommer känna sig sviken utan snarare få en fin kontakt med lillebror.
Jag brukade amma på golvet bredvid Melissa när hon lekte osv. Vi 3 va tillsammans i dagarna ända och tjejerna hade verkligen en fantastisk fin relation med varandra ( det är nu på senare tid som tjaffset har kommit ;)
Jag tror inte du behöver vara orolig men jag kan förstå dina känslor 💖

Svar: Jo man försöker göra han delaktig men känner iallafall så 😢 men antar att det kan kännas så nu i början 😊
äve

2 Melisa:

skriven

Ååååh fina du!
Känner samma ångest och oro redan nu. Men han vet att du älskar honom och så länge du gör han så delaktig spm det bara går så kmr det funka. ❤️