Ledig dag!

Kommentera
Idag vaknade vi strax efter 8.
det blev lite senare frukost vid 9.30. Pannkaksfrukost, Supergott! Och denna gång tyckte e om mina pannkakor också 😃
Vid 11 åkte vi till Örebro. Åkte in till stan till en butik som sålde donkeyn så e fick provsitta. 
Den såg väldigt smal ut men det var inga problem. Hon i affären sa också att det ytterst sällan brukar vara problem med det. 
Christoffer tyckte också att det kändes rätt så vi kommer köra på en donkey nu. 
Han vill dock att vi köper en begagnad men jag vill gärna ha en ny. Haha så vi får väl se hur det blir.  Hon i affären sa iallafall att man kan få hel den snabbt, bara man beställer en månad innan den ska användas. 

Sitter och tittar lite på begagnade, jag vill gärna ha en AB och gärna inte äldre än 2014 isåfall. 
Så kommer det ut något bra så kanske vi slår till men bara kanske.  
Men helst som sagt vill jag ha en ny, man får ju tillbaka så mycket på dom när dom säljs vidare sen. 
Kan tänka mig att efter sommaren kanske e inte åker så mycket vagn och då är ju denna perfekt att bara dra ihop till singelvagn. 
Och i sommar kan det nog vara skönt att ha när vi ska åka på semester osv. Finns ju så mycket olika tillbehör till också så kanske blir en ståbräda till e så småningom. 

Sen käkade vi på marieberg och så åkte vi hemmåt. 
Stannade hos mamma och tog en kaffe (c gjorde) 
Hem och busa med e och så kvällsmat. 
Han sov bara 20 minuter idag så vi gick upp redan strax efter 19 och han somnade på typ 5 minuter knappt det. 

Har kollat Hollywoodfruarna som jag missade i tisdags och så bb efter det och strax ska jag sova. 

C har varit borta hela kvällen på möte och träning så det blev inget sånt för mig idag. 
Får ta igen det i helgen 😄