dagarna går...

Kommentera
Vad fort det går. 
Fullt upp har det varit.
I onsdags var jag ledig och jag satt inte ner och tog det lugnt först vid ca 20.00 på kvällen. 
Höll igång från att jag vaknade.
Gjorde köttbullar och griljerade skinkan sen städade vi för fullt och så han  jag med en träning. Åt tyvärr bara 1 knäckemacka på hela dagen. Hade inte tid att tänka på om jag var hungrig.  Men till uppesittarkvällen hade vi fixat pizza. Så det var väl bra att få något i magen. 

Julafton ställde vi klockan på 07.25. Så trötta vi var när klockan ringde. Duschade och gjorde oss i ordning. 
Kl 9 var vi hos Rolf och linda för frukost där och julklappar. 
Kl 12 var vi hemma igen och dags att värma upp allt. Folket ramlade in vid 12.30. Käkade vid 13.30. Kollade kalle sen kom tomten på besök. 
Massa fina julklappar fick elton och vi med.
Fick en jättefin lambrettaklocka från mina älsklingar och vi som sa att vi inte skulle handla något. Fick lite dåligt samvete faktiskt.  
Det blev sen fika och hockeyspel och tvn. 
Sen gick alla ca 20.30. 

Vi la elton och så kollade vi på första harry potter filmen. 

Idag vaknade vi strax efter 08.30. 
Och har inte gjort ett skit idag. 
Gjorde pytt i panna av resterna till lunch. 
Vi började kollade andra harry potter filmen när E sov. 
Skjutsade stoffe till fest vid 17.
Handlade och gjorde spagetti med köttfärssås till kvällsmat. 
La elton strax efter 19. 
Tog ner en film, everest. Superbra 
Och nu ska jag äntligen sova.
Mycket text de blev 😃

Kör bilder i ett eget inlägg.