sängen!

4 kommentarer
Har äntligen bäddat rent i Eltons säng.
Förut var det bara massa rosa men nu blev det lite mer pojkigt med blått. 
Han sover ju dock inte där i än (inte en enda natt) men har tänkt att han ska få börja med det lite smått här nu iallafall efter vi varit på 3 månaderskontrollen 😊
Det e ju så mysigt att ha dom nära i sin egna säng. 
Men känner att han måste lära sig sova i egen säng snart annars kanske det blir jättesvårt att få han till det senare 
 
1 Johanna :

skriven

Jag tycker inte du ska tänka så.. Att " annars kanske det blir svårt sen" ...Inte om det bara är för den skull iallafall.
Men finns det fler anledningar ,så självklart :)
Så många gånger jag tänkt på sånna där småsaker men sen i slutändan så har allt ordnat sig ändå utan att man tänkt på de.. :)


Svar: Jahaa ja det kanske ordnar upp sig iaf tillslut. men de börjar bli lite trångt i våran 140 säng också så det är nog bra om han får sova i egen säng snart :)
äve

2 Teresa:

skriven

Han kommer garanterat att vilja vara vid er efter sprutorna.

3 Teresa:

skriven

Han kommer garanterat att vilja vara vid er efter sprutorna.

Svar: Ja jag antar det :)
äve

4 Johanna :

skriven

Ja jag kan tänka mig att det blir trångt.. Även om dom är små så lyckas dom på nåt sett ta över sängen.. 😉

Svar: Ja dom tar mer plats än en annan gör nästan 😂
äve