söndagen

Kommentera
hittade också något i fredags på stan mina kära byxor som jag ville ha, vart väldigt förvånad att h&m här nere på stan hade tagit in dom! blev iallafall god soppa på kalaset och tårta.
spelade rappakalja i mer än 2 timmar, riktigt roligt men svårt eftersom vi var 9 st..
igår lånade jag salongen och satte i löshår på en kompis, hoppas hon blev lika nöjd som jag, glömde helt bort att ta kort dock..
 
sedan blev det träning, 2 km rodd, 3 olika magövningar, squat, framsida och baksida lår. minns inte om de var något mer..
hann med och städa, och duscha sedan storhandla.
vi lagade mat här hemma med syrran och cc,gjorde kött och egen klyftpotatis med sparris i ugnen och såklart fetaostsallad till detta.
till efterrätt blev det chokladpudding med varma hallon! allt smakade susen.
vi tittaade på mello som var lika tråkigt som vanligt.
käkade andra onyttigheter också som godis å chips. kollade på filmen "berättelsen om pi", eller "life of pi" på engelska :) bra var den med.. sedan blev det natten vid 01...
 
idag skulle jag sova ut så ställde klockan på 11, men vaknade redan vid 8.30.. somnade om då och då tills klockan blev 10.15 då gick jag upp.. beställde lite grejer från gymgrossisten sedan var jag iväg en sväng vid 12.
åkte hem till mammaoch kollade hur det gick för dom med derar nya kök. och det gick framåt. kommer bli snyggt när dom är färdiga!
åkte till ö&b köpte fryspåsaar servetter och lite grejer till missarna, dom hade inte kvar den spegeln vi ville ha som fanns där. sprang även in på team sportia och utnyttjade mitt presentkort där med ett par nya träningsbyxor från craft, sköna och supersnygga :)
kom em och började laga mat, spagetti med köttfärssås och kotletter med zucchinispagetti, mummsmumms!
slipper jag laga mat tills imorgon, perfekt!
 
och nu ska jag strax byta om, idag ska vi träna det nya easyline passet killer extreme, kommer väl vara död ikväll! :) men det är väl så det ska vara, jappjappjapp..
 
tror jag är på skrivhumör, en hel novell blev det!
byyye!