godnatten

Kommentera
nu får jag lägga mig i sängen igen och imorgon kommer äntligen älskling hem!! som jag längtar ihjäl mig.
märks att man inte är van att vara ifrån varandra..
men som sagt drog ju till boda borg, var där en timme för tidigt så drog hem igen. sen hämtade jessica och sofia upp mig. var riktigt kul och vi klarade 18 banor, och vi klarade uppdraget så vi fick halva priset på nästa besök! wehuuuuuuu haha. men iallafall det jag ville komma fram till var att vi blev sjukt rädda några gånger. dom har ju halloweentema så de går runt utklädda folk som skrämmer skiten ur en i banor och korridorerna.
en gång när vi stämplat öppnade vi dörren då stod en äcklig gubbe där med långt hår låter skumt med vi skrek typ högre än småbarnen, och sofia lyckades stänga dörren på personen typ och efter detta var vi skit skraja hela tiden.
det var en bana som vi misslyckades med någon gång då såg vi en äcklig häxa med mask i tappan så vi skyndade oss in i banan igen, när vi misslyckades igen stod hon närmare oss så vi typ skrek och sprang in igen. och när vi kom till den här banan igen vi tänkte väl inte så mycket och körde på, vad tror ni vi ser då, jo hon står inne i banan vi typ skriker till och blir skitskraja nästan bölade, så vi tryckte upp oss i ett hörn och rörde oss inte.
då blev det rött i banan efter en stund och vi var ju tvugna att gå ut så vi sprang förbi henne och sprang ut,så fort har de nog aldrig gått. sjukt vad läskigt de var!!!! så ska se på lite dh nu för att inte bli skraj när jag är ensam hemma.
tänkta på något annat!!
byyye =)