guldlock

4 kommentarer
idag klämde jag fram mina lockar, snodde åt mig lite av älsklings wax och det funkade väldigt bra. över mina förväntningar. trodde inte jag hade så mycket självfall, haha :)
sitter och äter lasagne till lunch och ska alldeles strax klä på mig och cykla iväg.
 
1 Johanna:

skriven

Åh va fint!!:) hur gjorde du och vad använde du? Ser inte håret fett av vax, ? ditt ser inte ut att ha blivit det..

Jag har oxå ganska mycke självfall i håret så det kanske blir fint på mig med.. :)

2 Anonym:

skriven

Vad fint hår! :)

Har en fråga om det sliter på håret när det är uppsatt? Många säger att de gör det, andra inte. Mitt hår är slitet så jag vill inte slita mer haha!:)

3 pauline:

skriven

Vilket fint hår du har:)

4 TIMELIMITS - Mitt kreativa place:

skriven

Så fint! Lockar är grymt vackert :)