freeeeeeeeeeeeeeeeeeeedag!

Kommentera
så skönt med helg, dessa två jobbdagar har varit jobbiga, eller speciellt idag har varit så trött då..
vet att jag varit världens sämsta på att uppdatera men har helt enkelt inte haft tid, sen har vi inget internet heller.
julen har varit superbra! åkte upp förra fredagen till nynäs, vi stannade och åt i arboga.
var väl framme typ 23 eller något.
började med att vi fick hämta en lite för full kusin på en fest. och så blev det sängen efter det.
lördagen bestod av shopping men fick inte med mig alls mycket typ 6 saker bara :)
sedan blev det krök med kusinerna, vi tog en lång jävla väg till aya. mamma och ammi var med också, haha! har en rolig video på dom som jag kanske borde lägga upp :D
söndagen blev det iallafall in till handen för lite mer shopping fick väl med mig 4 saker där ifrån så lite besviken är man. uppesittarkväll blev det på kvällen och massa godis och skit.
måndag äntligen julafton, som man längtat, dagen började lite roligt.
det var typ ingen som åt av gröten då den blev bränd och smakade bränt. så jaa det var kul, haha.. en smörgås till frukst blev det iallafall.
alla gjorde sig i ordning och så drog vi till johanna och christoffer där vi firade jul, tror vi var 18 stycken, mycket trevligt! så nu är man mätt på julmat..
tisdags åkte vi hem till pappa, satt mest i soffan hela kvällen och kollade på tv. åt någon god fläskfilegryta och så blev det chips till film...
söndagen var vi nere i centrum fick med mig 3 saker där bara..
vi käkade sallad och skulle sedan åka hem, men vi hade punka..
så vi fick för första gången byta däck själva och det saknades ju en domkraft så det var ju ett problem. eftersom det var röd dag och inget var öppet så vi kunde köpa en också.. tydligen hade inga grannar en sån heller. tycker ju att allla som har bil ska ha en i sitt garage men icke sa nicke.
men vi kom iallafall iväg vid halv 4, sen blev det jullfirande hos svärföräldrarna, fick nog mer paket där än av mamma och dom haha!!
och nu har jag jobbat i två dagar och nu sitter jag i soffan och väntar på att C ska bli klar, vi ska hem till frida och CC på mat och sällskapspel. börjar bli lite hungrig nu :)
och detta blev värsta inlägget nu men shit the same!
var oerhört dålig på att ta bilder under jul med..
Ciaobella