träning

4 kommentarer
Nu börjar min träning om 1 timme.
och jag får inte tag i någon att åka med :(
Så jag ska packa och gå alldeles strax
tar nog en halvtimme att gå i det här vädret..
vi kankse hörs när jag kommer hem, beror på hur trött jag är!
pyss
 
1 IssaTrönnblom:

skriven

Hejsan!

Just nu har jag en tävling på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke. Om du vill vara med och delta kan du gå in på den här länken http://tronnblom.blogg.se/2011/march/vinn-valfritt-smycke.html . Om du inte gillar sånna här kommentarer så är det bara att ta bort det och låtsas som ingenting. Ha en bra dag :)<3

2 Jenny:

skriven

Snygg du är! :O)

3 FRIDA MARBE- www.marbes.blogg.se:

skriven

sv: tack så mycket! :D



ha en fin fredag!

4 FowZie - Felicia Aulén:

skriven

även om det inte finns någon åldersgräns på vissa saker och ting.

Så finns det ändå en osynlig lag som gör att man inte kan få det man vill ha.

Är det rätt tycker du ? Vore det inte enklare om man kunde beställa det vad man ville ha direkt in i vardagsrummet?