egentid

En kommentar
har haft lite egentid idag, himla skönt.
man behöver det ibland.
Dagar då man får göra precis vad man själv vill.
Man måste ta hand om sig själv också :)
Älskling slutar om mindre än 1 timme så tror faktiskt jag ska ta och städa upp lite här hemma.
Börjar snart lika ett bombnedslag.
Var nere till stan en sväng och fick med mig några saker hem.
har länge gått och funderat på att köpa dessa nagellack
och idag fick jag med mig ett vitt hem.
Dock blev det inte alls bra..
Någon som vet om man ska ta ett tunt eller tjockt lager med dessa nagellack?

införskaffade mig även ett nytt puder, löspuder denna gången.
Då jag alltid lyckas tappa mina i backen så som sprickersönder iallafall.
fick också med mig ett par nya solglasögon hem
och jag älskar dom, kommer leva i dom tror jag.
Lite mer runda. kanske kan visa er någon bild någon dag :)
 
1 Melinda:

skriven

Np! :) Frästen, skönt med egentid, viktigt att kunna slappna av ibland