1 sofie:D<3:

skriven

sv: inge, har städat hela rummet typ :P

allt bra med dej? :)

2 Anonym:

skriven



Heii:)



kolla gärna in min bloppis,



säljer en snygg pälsjacka och massa fina



festkläder billigt!



'

'

http://striperellis.blogg.se



http://striperellis.blogg.se



http://striperellis.blogg.se

3 oliviachronwall:

skriven

mycket fin blogg.

kommentera/följ gärna min blogg jag startade upp inatt.

4 F R I D A:

skriven

skål!

5 Hit it on!:

skriven

Hello,



Hope you are doing well. You've very nice blog. Really awesome to read, keep up the good work.Hope to see, one comment from you in my blog. Kindly comment in my blog regarding my topic!



Hugs,

6 jjosefine - foto & allt möjligt:

skriven

Du har en jättebra blogg ! :D

7 angelica:

skriven

kul! :)

8 Veronica.:

skriven

SV: Jo tack.. Sjukt trött bara..

Haft en bra lördag?

9 Hanna:

skriven

gööööööött ;P

10 Jasmine:

skriven

sv: okej, alltid skönt med lite träning :)

själv spelar jag fotboll och rider :p

11 carolin:

skriven

hejsan!

Vad tycker du om min nageldekoration ? :D

kram

12 rima:

skriven

de finns bilder om du kickar bakåt i bloggen ;P

13 kittymon:

skriven

Skåååål!



Ja choklad är underbart och denna choklad smakar som vitchokladpannacotta som är så gott. Smaken växer och tror det kommer bli en favvo.

14 kaffehörnan:

skriven

Härligt härligt

15 Lotta:

skriven

Då får du ha så kul ikväll! :D

16 Johanna:

skriven

sv; Haha du måste ju ha lite självförtroende ju^^ haha

Jo det gjorde det fan! :) Awesome.



Ne jag vill inte vara med för jag vinner aldrig! ;) haha

17 ida (::

skriven

hej ävelina ;)

din blogg var jätte fin.

vad tycker du om min = <3

18 L O T T E:

skriven

ha så kul! :)

19 julia:

skriven

Jag har en tävling på gång nu o bloggen.Skriv ifall du är med och vinnaren utses på Måndag.Vinnaren blir länkad.



Hoppas du är med ! :)

20 MANDYS-GRAVID BF 24/2:

skriven

tack =)

21 JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA:

skriven

Hoppas du har haft en härlig dag! :)

22 Ella Schelin - bellida.blogg.se:

skriven

vill du vara med & tävla om en invite till bloggsvar? - läs mera på min blogg ^^

23 L-L:

skriven

Hej tjejen,



Gillar du DESIGN?

kika in till oss isf , vi har en liten utmaning till dig :)

24 Fanny:

skriven

Haft en bra helg än så länge :)?

25 julia:

skriven

hej!

jag har en bloppis just nu på min blogg och skulle vara kul om du gick in och kolla!:)

http://juliaabv.blogg.se/bloppis/

26 matilda alneberg:

skriven

Okej hihi :) vad gör du ikväll då? kramis.

27 absoluteelin:

skriven

kikar in!

vad händer imorn på farsdag? :)

28 Mysiseen !:

skriven

sv: Jag svarade lite sent, så kommer inte ihåg vad vi pratade om ;d <3

29 SHMS - Sarah ;):

skriven

ha en härlig söndag!

30 Sandra:

skriven

Jarå tack, det var den:) hoppas du haft en kul helg! :)

31 Marcus Å:

skriven

Idag blir det julmarknad och inspelning. Hade du trevligt igår?

32 anna-sara:

skriven

:D Fin blogg du har tjejen :D

33 Linda:

skriven

Fin header :)

34 Linnea:

skriven

hej kolla gärna in min blogg och ha en bra dag! :)

35 Malin - En musikblogg:

skriven

Fin blogg :) Älska rosa!:D

36 ange:

skriven

jajamen

37 milla:

skriven

de ser bra ut ;)

38 Sanniiiiiis:

skriven

Hejsan fin blogg du har!, hur kommer man med på mest aktiv listan såg att du var med där :)

39 Cajsa ♥:

skriven

Hej, fin blogg :)

Skulle du vilja vara med i min dagens blogg?

Jga ber om ursäkt om du inte vill ha sånahär kommentarer :)

40 JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA:

skriven

vilken söt blogg! :)

Var gärna med i min Veckans blogg tävling och få chansen att synas i min meny med bild och länk under en veckas tid! :)

41 Sjukatanke:

skriven

Hej! Vi är två stycken, en kille och en tjej, som nyligen startat vår nya sida Sjukatanke. Där samlar vi andras tankar för att fylla vardagen med leenden och glädje.



Dessutom har vi en tävling varje vecka där vi väljer vår favorit, vinnarens pris blir att finnas högst upp på sidan i en hel vecka. Detsamma gäller den som fått flest "Gilla" under veckan.



Några exempel på tankar:

"Hur kan vara vara så törstig dagen efter när man drack så mycket på kvällen innan?"



"Varför kommer alltid pizzor, som är runda, i fyrkantiga kartonger?"



"Vart tar egentligen alla löven vägen efter de fallit ner från träden? Alla säger att de blir jord, visst, det kan säkert stämma. Men borde inte alla vägar vara täckta av jord då? Och framför allt hela planeten väldigt stor!"



Fler tankar finns på http://sjukatanke.blogg.se/



Vill du skicka in ditt bidrag direkt? Gå in på länken nedan!

http://sjukatanke.blogg.se/bidrag/2010/october/bidrag.html#comment



Ha en skön dag och kom ihåg att tänka fritt, är att tänka klart!



Med vänliga hälsningar

Dennis och Anneli

42 sofia:

skriven

är det bra med dig ?:D

43 rim:

skriven

riktigt fin blogg har du :)

44 Mysiseen!:

skriven

hej , va gör du ? =)

45 niklastidstrand.blogg.se:

skriven

jodå, det är mycket bra, sjukt bra kväll igår:) själv då:)

46 tess ♥ foto:

skriven

Heeej snygging!

Intresserad av att vara med i min tävling där du kan vinna presentkort på canvastavla? Grymt enkelt att vara med, behöver ENDAST svara på en fråga :D Inte många som är med än så länge så chansen är stor att du vinner :D



Ha en grym fortsatt söndag!

//tess

47 Moa ♥ - FUCKINGPOSERS:

skriven

Gott :D