1 Johanna:

skriven

sv: Okej det låter ju bra det, jag gör faktiskt samma sak för tillfället! KRAM!

2 FlizanLizan:

skriven

sv: okidoki, jag skrev nyss ett inlägg :P

tack så mkt :D

3 louise:

skriven

Hallojsan! Lust o svara på dagens fråga i min blogg?:)

4 Victor the GaaaaaY:

skriven

Nehe du de va bara lugnt :)

5 OLIIIVEEN:

skriven

haha ja :)

6 Amanda:

skriven

Vad händer ikväll? (a)

Kram

7 LOVISA:

skriven

fin blogg :)

vad händer ikväll då?

8 Erika(jyringen):

skriven

sv.funderar varför jag ens går in å kollar då jag vet det int är jag :P

9 stephanie isabell:

skriven

inte denna gången :D

10 Sara - Gravid vecka 32:

skriven

Nej, har väl drygt 8 veckor, max 10 =)

11 CECILETTE - CECILIA EWERLÖF:

skriven

Grattis till dom <3

12 Sara:

skriven

trevlig blogg =)

13 BeBrave:

skriven

ha en fin kväll :))

14 Anonym:

skriven

Okej det låter bra:) Synd att vi inte hann komma och tävla:) allt bra?

15 Hannah:

skriven

Grattis till de! =D



16 shiba:

skriven

Tack!

17 Artan:

skriven

Okey, jo bara bra. Hur har din helg varit? :)

Kram!

18 Amanda:

skriven

Svar: Det där var också gott! :D Med lite kanel så var det toppen, haha..

19 Jmy:

skriven

Kom in i min blogg och lyssna på en av Rihannas nya låtar innan nya skivan släpps imorrn!

20 Sabina:

skriven

Fin blogg :) Allt bra?

21 Anonym:

skriven

min helg var toppen :)

mys endast, riktigt skönt!

22 julia:

skriven

har lagt till dig nu ;)

23 Jenny - tankar, foton & musik:

skriven

hihi japp =D

24 Becca:

skriven

sv: oh yes allt är bara bra med mej :D fick fira svärfar idag ist för far då han bor så långt bort :) men han fick ett sms iaf ;)



Va händer till veckan då? Några planer?? :D

25 Josse:

skriven

Fin blogg :)

26 Jackie:

skriven

Tack för din medverkan i "veckans blogg" tävlingen!



Är du en av finalisterna?

Få reda på det i min blogg!



MVH

Shackee.se

27 carro:

skriven

Haft en bra helg? :)

28 dear diary:

skriven

I den här bloggen kan du skicka in pinsamma/roliga händelser som du eller någon i din närhet har varit med om. Maila [email protected] och dela med dig till oss andra! Vi publicerar naturligtvis inga namn!

29 S' - Be Real ♥:

skriven

haft en bra helg då? :)

30 annie.:

skriven

fin blogg!

31 Mimmi Zilverframe:

skriven

ser att du gör fina headers och undrar om du kan hjälpa mig ? <3

32 Prinsessan Jacqueline:

skriven

alla väntar på dessa andra chanser ;)

33 CAMIE:

skriven

SV: Ja visst är dem söta ^^,

Absolut har haft en riktit bra dag :D Själv? =)

34 Sabina:

skriven

sv/ Haha :) hur har din helg vart?

35 Hanna:

skriven

hej, hur mår du idag?:)

36 Julia:

skriven

vill du bli kvällens blogg? Anmäl dig nu!

37 Linda:

skriven

sv: Härligt:) Med mig är det toppen!:D

38 julia ♥:

skriven

Hur mår du en sån här mörk söndagskväll!? <33

39 Satanja:

skriven

Är du lite rockig av dig? Vad sägs om att spana in min blogg, kanske är det något för dig i så fall! Jag är nämligen livefotograf och plåtar allt från små osignerade lokala band till världens största rockstjärnor. Är även utbildad fotograf och kan svara på alla dina kamerafrågor. Give it a shot! :)

40 Anna:

skriven

Allt bra? :)

41 Marina:

skriven

sv: Ska snart kolla på film och äta lite godis :)

42 CLAUDIA:

skriven

tror att du hade gillat min blogg (jag hoppas det iaf!) så du får gärna tipsa om den med om du vill! Tack och kram

43 Emelie:

skriven

Grattis till dom :D

44 emelieie:

skriven

haft en bra helg? :)

45 Anonym:

skriven

46 sannalitens.blogg.se:

skriven

Svar: Okej :) Hur mår du idag då? :)

47 en blogg om 5 tonårssystrar.:

skriven

fin blogg!:)



/ida

48 julia =):

skriven

okej, nej gör inte heller så mycket! ;)

när har du nästa "bloggtips" skulle väldigt gärna vilja vara med:D

49 elin:

skriven

sv: haha okej! :D har jag sagt att jag gillar din header? :D

50 Sanna:

skriven

Bra med tips :D

51 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

kul med tips, dock läser jag redan båda :D hur är det med dig då?

52 hermy:

skriven

sv: jag ska oxå sova snart sötis

men hur mår du da??

53 cornelia:

skriven

kommer de en til chans i morgon? :)

54 AnnaS:

skriven

heeej!! Jag vet inte om du är så bra på bloggar och sådär.. hittade precis din blogg och tänkte whatthehell jag frågar iallafall!

Om du orkar.. får du gärna gå in på min blogg och testa att trycka på tex månad "augusti" eller vilken månad som helst.. då ser du att blir min blogg helt knas eller hur?



min fråga till dig är att om du vet hur man kan fixa detta?! jag har haft min blogg länge och tycker det är synd att allt ska försvinna efter att sidan tagit slut :(

tackpåförhand! snygg blogg btw!

55 Paparazzibecka:

skriven

sv. great

56 Louise:

skriven

Besök min blogg! En musik, mode och foto inriktad blogg, något helt nytt - http://oflouise.webblogg.se

57 m ♥:

skriven

ja :)

58 amanda:

skriven

okej :) hade du kul när du festa då? :P jag va bara hemma hela helgen och mös med min pojkvän :)

59 bbellahh:

skriven

Sv; Vad bra att det inte är så för dig, nu har det fixat sig på min blogg iallafall! :)

60 MADDES:

skriven

Hur mår du idag? :) Grattis till dem!

61 nl:

skriven

jadå, det är jätte bra, själv? :)

62 Anonym:

skriven

Jätte kul att du vill vara med och tävla om presentkortet på 300 kr :) Vinnaren dras och publicerars den 23/11 någongång under kvällen! So keep in touch :)

63 Natalie - It's all about attitude:

skriven

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

64 B E C C A:

skriven

sv: Hehe ja ;)

65 Hanna:

skriven

hej



Fin blogg!

kika gärna in på min blogg och så vill du kanske anmäla dig till veckans blogg för din blogg är väldigt fin och du har en väldigt stor chans att vinna för det är inte jättemånga som har anmält sig och om man vinner så följer jag den på bloglovin!

66 EmmaLantz:

skriven

hade vart kul med en veckans blogg tävling här hos dig tycker jag :)

diggar din blogg skarpt!

67 LITTLE BLACK BOOK:

skriven

attans att det inte blev jag... :D

68 LOWA - En musikblogg:

skriven

Hoppas att du hade en jättebra helg! :)

69 liindblaads:

skriven

Förlåt för sent svar, men har haft en minibloggpaus, men nu e jag tbx :)



hehe jag kollar på ung och bortskämd :P

dd?

70 liindblaads:

skriven

Oj kommenterade till fel blogg...



JAg tycker inte om jay :O

viille att Elin skulle vinna :(

71 Angelica:

skriven

allt bra ?? =)

72 beccis:

skriven

är allt bra idag? :)

73 mizthanguyen:

skriven

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! Tävlingen avslutas i slutet av veckan. Lycka till! :)

74 Josefin:

skriven

hehe okej. låter roligt. nja itne så mkt. mest slappar nu bara hehe

75 Anna:

skriven

Ledsen för sentt svar har inte haft tid !!

men hur är det med dig då? :)

kram

76 Evelina:

skriven

Inget att tacka för :)

77 Malin Olofsson - frisörelev:

skriven

Vill du bli veckans blogg? Anmäl dig idag eller imorgon så utser jag en vinnare imorgonkväll!

Lycka till! :)

78 Victor the GaaaaaY:

skriven

Hello hur står det till denna kväll då :)

79 amanda:

skriven

jättefin blogg! ♥

80 emma:

skriven

fin blogg, vad har du för dig då? :)

81 elin:

skriven

sv: tack så mycket! :D

jo det är kanon! vad gör du?

82 Louise- en blogg om det mesta!:

skriven

Härligt :) jo de e bra här med :)

83 Anonym:

skriven

Hur mår du idag? :)

84 Anonym:

skriven

alllt bra finfina du?

85 Julia Jias:

skriven

hellujsan! :D

vad gör du idag då? :)

86 daniella:

skriven

Haft en bra kväll? =)

87 MATILDA:

skriven

förlåt för sent svar! men har inte orkat blogg.. hoppas allt är bra med dig! :) puss

88 Sabina:

skriven

sv/ Det hoppas vi att det gör :(

89 Hannah:

skriven

Grattis till de :)

90 megsie:

skriven

Följa varandra via bloglovin ? :)

91 Anonym:

skriven

Hejsan! jag ska byta bloggnamn till

www.nattayouknow.blogg.se

Kan du länka den och följa & kommentera, pusssålänge.. <3

92 Moa ♥ - FUCKINGPOSERS:

skriven

Anmäl dig gärna till dagens blogg tävling :) Gillar du inte såna här kommentarer är det bara att ignorera!

93 YSF:

skriven

Nje, har varit och är rätt sjuk. Hoppas du har det bra och är kry :)

94 Sabina:

skriven

Varför skriver du inte ett nytt inlägg? :o

95 indra:

skriven

ojj, villken fin header :)

96 Emelie:

skriven

sv; Japp, allt bra :) sj?:)

97 Mikaela & Sofia:

skriven

Hur ser din lördag ut ?



<3

98 mathilda:

skriven

Var gärna med i dagens fråga och fråga mig någonting :)