one of a kind

3 kommentarer
blir deprimerad av att inte kunna träna! vill ut och springa skiten ur mig just nu.
vill bli så trött så jag spyr. skulle vara så skönt. min största önskan just nu!
men jag kan inte tack vare mitt cp knä. men ska opereras på torsdag och jag hoppas verkligen jag kommer igång snabbt efter. tredje gången gillt nu va!
klarar inte av att gå till fotbollsträningarna och titta för blir så ledsen av att se andra träna när jag inte själv kan göra någonting knappt.. usch på det här!
himla depp inlägg, HAHA
men ska träna lite här hemma nu för klarar inte av att bara sitta stilla, ska försöka mig på lite egenstyrka.
bättre än ingenting :)
 
1 sanne-madeleine:

skriven

hejsan, allt bra med dig? :)

2 Sanna:

skriven

Stop the Genocide of European Mankind



http://www.youtube.com/watch?v=Z43PcBR_El0

3 elin:

skriven

hej vad görs?:)