lördag

18 kommentarer
tråkigt inlägg IGEN!
blir så sur för det går inte att ladda upp bilder... ;S
går bara att använda dom gamla bilderna.....................

men älskling han är iväg och spelar match, tycker synd om han när värdet är som det är...
Skulle åkt iväg och tittat med vart inte så pepp på att åka dit själv.
Så sitter hemma hos han med hans pappa, linda och emilia istället :)

Sen ska jag umgås med Jessica ikväll, blir melodifestivalen och någon film kanske.


vad ska ni göra idag?
 
1 PussJorvas:

skriven

Tycker också synd om honom, snön vräker ju ner :o



SV: Tack ska du ha :D haha

2 Malin:

skriven

Fy för att spela match i det här vädret alltså, det skulle man inte vilja byta plats med

3 molly♥:

skriven

sv: så bra :)

4 JoJo:

skriven

sv; jaså? trivs du inte i det? :/

5 Josefine´s life!:

skriven

jora, de är bra med mig idag. :D faktiskt.. haha just nu sitter jag inte i min säng utan i min pojkvänns och de känns skönt att komma från mitt rum ett tag.. har ju lega där hela veckan pga magsjukan :S haha men vad har du för planer ikväll då?:)

6 MyzaaN - Princess Pink:

skriven

visst är de snygga & billiga :D helt awesome ;D

7 H A N N A:

skriven

sv: aha ;) du har bytt (; nice!

8 Jennü:

skriven

Det bloggar jag snart om=)

9 Becca:

skriven

sv: Okej är det skoj :D Jag håller inte på med någon sport just nu men spelade innebandy för ett tag sen men vill börja igen för det är så kul :P :D

10 Becka:

skriven

sv;Vi såg avatar i 3D :D

11 Ness:

skriven

allt bra med dig :D?

12 Andréa:

skriven

Sv: Tackar :)

13 Malin:

skriven

Fin blogg!

Mitt användarenman är Malln2 och lösenordet är polly123

14 Sandra:

skriven

Japps. Med mig är det bara bra. HAr varit på bio idag och sett Farsan. Du då? HAr helgen varit bra??

15 Leonard:

skriven

Jag tycker den är sådär, inte min musiksmak haha.



Okej :) Jag dricker te, och ska snart iväg för att fira morfar. Händer idag då?

16 sanna:

skriven

tackar! :)

17 Fia:

skriven

sv: jaoo tycker jag oxå:]

18 Becka:

skriven

Sv;ja det tyckte jag :D