fucking awesome

10 kommentarer
Filmen var AWESOME! ni borde verkligen se den om ni gillar spänning :)
älskling sitter i soffan och lirar lite GH metallica och jag ligger under täcket och fryser.
Hoppas han kommer och värmer mig snart annars tar jag mig våld och sliter honom hit ;D

Har ni haft en bra kväll?
 
1 Sandra:

skriven

Ja de är kul att vinna, brukar tyvärr aldrig har en sån tur. Allt bra med dig? VAd görs??

2 Janina:

skriven

Svar: Ja tack jag har haft en bra fredag! :D Har du?

3 Becka:

skriven

händer idag då?:)

4 mathilda:

skriven

sv: Åhh, tack så mycket :)

Vad händer i helgen då? :)

5 Hiba:

skriven

awe sött, hoppas han kom sen:)

6 LisaLind=):

skriven

åh vad skönt :)

7 JoJo:

skriven

fy fan vad du har snyggt hår! :D



sv; dom är sjukt snygga dom där skorna! :D

8 Leonard:

skriven

OK :)



Idag händer väl inget speciellt direkt, imorgon ska vi fira morfar som fyller år! :D Vad tycker du om årets melodifestival då?

9 Sally:

skriven

Ska se den snart! :)



10 s:

skriven

fin bild!

åååhh, jag vill också se den filmne! den verkar vara as bra! joch han ser skit läcker ut också hahaha själva skådespelaren :P